آنژیوکت جدید بیماری را از سرطان خون نجات داد

آنژیوکت جدید با حفره پهن به راحتی در بیمارستان به صورت بسته بندی شده از قبل استریل شده در دسترس است. به غیر از استفاده از آن برای انتقال خون، کاربردهای مختلفی در زمینه پزشکی و جراحی دارد.

در اینجا ما کاربردهای مختلف آن را در جراحی های ارتوپدی بیان می کنیم.آنژیوکت گیج چهارده با قطر داخلی 1.3 میلی متر در شکستگی کشکک، اولکرانون برای عبور سیم فولادی ضد زنگ (SS)، در تثبیت شکستگی اسکافوئید و آرتروسکوپی هیپ استفاده می شود و کارایی آن ذکر شده است.

روش جراحی با کمک آنژیوکت گیج 14 زمان جراحی و آسیب بافت نرم را کاهش می دهد و همچنین به فیکساسیون اسکافوئید و آرتروسکوپی لگن کمک می کند.

عبور سیم SS از بافت نرم و استخوان باعث دردسر و زمان زیادی می شود. با کمک آنژیوکت بر این مشکلات غلبه می کند. بنابراین، استفاده از آن در جراحی های ارتوپدی ثواب دارد.

آنژیوکت با سوراخ عریض به راحتی در بسته بندی استریل در بیمارستان ها در دسترس است. عمدتاً برای انتقال کلوئید، کریستالوئید، خون و فرآورده های خونی استفاده می شود.

به غیر از انتقال خون، استفاده از آن در زمینه های جراحی و پزشکی به شکل آسپیراسیون مایع آسیت، شیر جنب یا هر حفره دیگری در بدن برای آسپیراسیون آبسه خون، اغلب به عنوان تشخیصی یا درمانی استفاده می شود.

همچنین به عنوان یک پورت کمکی در اورولوژی کودکان در جراحی‌های لاپاروسکوپی با کمک رباتیک در کودکان استفاده می‌شود. همچنین برای کریکوتیروتومی سوزنی برای تهویه اضطراری استفاده می‌شود.

استفاده از آن در ارتوپدی اغلب در صورت آسپیراسیون مفصلی و هرگونه جمع آوری زیر جلدی عضلانی برای شرایط مختلف مانند عفونت و هماتوم انجام می شود.

در اینجا ما استفاده از سوزن آنژیوکت گیج 14 را در جراحی های مختلف ارتوپدی بیان می کنیم.