از گلابی بوکس ارزان برای لاغری استفاده می شود

موقعیت شروع خود را با گلابی بوکس ارزان بگیرید. این بار هر بار با یک مشت ضربه خواهید زد. به جای ضربه زدن به کیسه به بیرون از بدن، آن را به سمت خود برگردانید. الگوی دایره ای را از تمرین اول تکرار کنید، اما برعکس.

انگشت اشاره شما باید به کیسه برخورد کند.شما مهارت های هماهنگی خود را در این آخرین تمرین آزمایش خواهید کرد. یک موضع بوکس رو به کیسه بگیرید. با دست چپ یا راست خود شروع کنید. با پهلوی مشت، کیسه را به صورت ضربه بزنید (اول انگشت کوچک).

سپس به تمرین چهارم برگردید و مانند تمرین چهارم ابتدا با انگشت اشاره به کیسه ضربه بزنید. برای انجام صحیح این تکنیک، مشت شما باید به شکل هشت حرکت کند.

کیف سرعت RDX یک انتخاب عالی برای بوکسوری است که می خواهد سرعت و هماهنگی چشم و دست خود را توسعه دهد. کیف اسپید کیفیت خوبی دارد و بسیار مقاوم است، بنابراین در طول زمان بدون خطر پارگی دوام خواهد داشت.

تنها نقطه ضعف گیره ارائه شده است که فاقد استحکام است. اگر قصد دارید از لامپ سرعت خود به شدت استفاده کنید، مطمئناً باید پس از چند ماه برای تعویض آن برنامه ریزی کنید.

اگر به دنبال یک کیسه سرعت برای برداشتن اولین گام های خود با این تجهیزات هستید و بودجه کمی دارید، کیسه سرعت ارائه شده توسط Amazon Basics گزینه مناسبی است.

کیفیت نسبت به قیمت بسیار مناسب است، بنابراین می توانید جلسات آموزشی را با آن چند برابر کنید. با این حال، انتظار یک کیسه سرعت باکیفیت بالا را نداشته باشید که سال ها دوام می آورد.

این محصول واقعاً به پزشکان مبتدی که مایل به بهبود مهارت های خود هستند اختصاص داده شده است. اگر قبلاً باتجربه هستید، به مدل قوی تری مانند مدل Everlast که در بالا ارائه شد روی آورید.