استفاده از کفش اسکیت بچه گانه دست دوم به عنوان گلدان

این کفش اسکیت بچه گانه دست دوم بادوام توسط رئیس انجمن بین المللی اسکیت غلتکی به عنوان یک انتخاب عالی برای اسکیت بازان مبتدی توصیه می شود.

چکمه‌های ساق بلند آنها به کودکانی که تازه اسکیت را یاد می‌گیرند، مچ پا را پشتیبانی می‌کند. ما عاشق تطبیق پذیری آنها در فضای داخلی و خارجی، پایه های محکم انگشتان پا، تنوع رنگی برای انتخاب و اینکه این اسکیت های غلتکی کودکان به راحتی تا چهار اندازه تنظیم می شوند، هستیم.

این اسکیت‌های چهارگانه قابل تنظیم برای قطعات باکیفیت خود، که شامل یک پوسته قالب‌گیری شده بادوام، یک آستر قابل جابجایی و بلبرینگ‌های چرخ کربنی برای رول صاف در داخل و خارج از منزل است، امتیاز بالایی دریافت می‌کنند.

سگک‌های قفل‌کننده این امکان را فراهم می‌کنند که تناسب راحت و ایمن داشته باشند و به اسکیت بازان جوان ثبات بیشتری می‌دهند.اگر کودک شما دوست دارد با یک مجموعه اسکیت توری به سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل برود، اینها سبکی جدی دارند.

صندوق عقب تقویت‌شده و ترمزهای دوگانه جلو، توقف‌های سریع و آسان را ایجاد می‌کنند و چرخ‌های یورتان این گزینه‌ها را به انتخاب هوشمندانه‌ای برای استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی تبدیل می‌کنند.

بعلاوه، تنها کافیست یک دکمه را فشار دهید تا این اسکیت ها تا چهار اندازه را تنظیم کنند.شیکاگو اسکیت‌ها تقریباً 120 سال است که اسکیت‌بازان را تجهیز می‌کند و بررسی‌های درخشان آنها در آمازون نشان می‌دهد که آنها هنوز هم یکی از بهترین مارک‌ها برای اسکیت‌های غلتکی قابل تنظیم برای کودکان هستند.

این اسکیت‌های چهارگانه دارای یک چکمه‌ی سخت بالا هستند که آن‌ها را از نظر ساختاری شبیه به تیغه‌های غلتکی می‌سازد، که آنها را برای مبتدیان بسیار محکم می‌کند. اینها تا چهار اندازه تنظیم می شوند و برای رشد پاها عالی هستند.

آمازون به سختی می تواند این استارتر سرگرم کننده را در انبار نگه دارد! این اسکیت های غلتکی بچه کوچولو هم به دلیل اندازه قابل تنظیم و هم به دلیل توانایی آنها برای عملکرد خوب در داخل و خارج از منزل مورد تحسین مشتاقانه قرار گرفته اند.