انجیر سفید موجب کاهش وزن بدون رژیم غذایی می شود

انجیر سفید با پوست نرم پالپ عسلی و ترد دانه هایش است اما آنقدر با ارزش است و در عین حال آنقدر شناخته است که به عنوان میوه ای که به دلیل زیاد بودنش شما را چاق نمی کند.

محتوای کالری اما اینطور نیست، زیرا خواص و فواید تغذیه ای مهمی برای دوندگان و به طور کلی ورزشکاران دارد.

برای دانستن همه چیز در مورد این غذا که باید در رژیم غذایی شما باشد، به خصوص در غذاهای تابستانی، یعنی زمانی که فصل کامل است، با نوریا فرناندز، متخصص تغذیه ورزشی صحبت کرده ایم تا افسانه ها را از بین ببریم و با خواص، فواید و فواید آن آشنا شویم.

آن را در تغذیه شما به عنوان یک دونده است.انجیر سرشار از قندهای طبیعی، مواد معدنی، فیبر محلول، پتاسیم، کلسیم، منیزیم، آهن و مس است و منبع آنتی اکسیدان ویتامین‌های A و K است که به تولید فواید مهم برای سلامتی و تندرستی و همچنین کمک به ورزشکار کمک می‌کند.

بهبودی از طریق تغذیه همانطور که نوریه توضیح می دهد، “ارزش غذایی 100 گرم انجیر تازه دارای 65 کیلو کالری است که 1.2 گرم پروتئین، 16 گرم کربوهیدرات، 2.5 گرم فیبر و 23 میلی گرم پتاسیم است.

“دریافت انرژی زیاد انجیر خشک آن را به میوه ای بسیار توصیه شده برای دوندگان تبدیل می کند. دلیل این امر این است که این میوه با عمل به عنوان یک مکمل قند، فیبر و مواد معدنی به ریکاوری بعد از تمرین کمک می کند.

این متخصص تغذیه می گوید: علاوه بر این، انجیر خشک تا چهار برابر بیشتر از انجیر تازه انرژی دارد، بنابراین ممکن است مفیدتر باشد. برای دوندگان به خصوص زمانی که مستلزم مسافت های طولانی یا تلاش های سخت باشد.”