با خریدن لباس راحتی نوزاد کودکی چشم رنگی به دنیا آورید

به عنوان اولین مادر یا پدر، خریدن تعداد زیادی لباس راحتی نوزاد شایان ستایش آسان است فقط برای اینکه متوجه شوید غیرقابل استفاده یا غیر عملی هستند.

من قطعا انجام دادم. اولین خرید من این پشم گوسفند کوچک بچه برای کودکان 6-12 ماهه بود.

دخترم در فصل زمستان به دنیا آمد، بنابراین فکر کردم از قبل برنامه ریزی می کنم. زمانی که آن زمستان فرا رسید و موقعیتی پیش آمد که بتواند آن را بپوشد، برای او خیلی کوچک بود. او یک بار آن را نپوشید!

این یکی از بزرگترین پشیمانی‌هایی است که اغلب از مادران و باباها می‌شنوید، اینکه آنها لباس‌های زیادی برای نوزاد خریده‌اند.آنها یک کمد لباس کامل را دریافت می کنند.

قطعات زیادی در هر اندازه برای کودک کوچکشان. آنها در نهایت با چندین قطعه که فقط 1 یا 2 بار پوشیده می شوند یا زمانی که کودکشان از آن بزرگتر می شود برچسب ها را روی آنها باقی می ماند.

در همان زمان، نوزادان تازه متولد شده تف می کنند و مدفوع آنها دائماً دفع می شود. شما باید لباس کافی داشته باشید تا چندین بار در روز لباس نشویید.

به عنوان یک مادر جدید، زمانی که هنوز در حال نقاهت هستید و یاد می گیرید چگونه پدر و مادر شوید، آخرین چیزی که برایش وقت خواهید داشت شستن مداوم لباس هاست.

داشتن تعادل مناسب در لباس‌ها برای اینکه اسراف نشوید، اما ذهن خود را از نظافت زیاد از دست ندهید، دشوار است.

برای 3 ماه اول تولد چه لباسی نیاز دارید؟ نوزاد در سال اول به چند لباس نیاز دارد؟

برای عصرها و فصول سردتر، خوب است که لباس‌های آستین بلند داشته باشید.

بسته به برند، آستین‌های بلند ممکن است سرآستین‌های تاشو داشته باشند، بنابراین لازم نیست برای جلوگیری از خاراندن صورت نوزاد، دستکش اضافه کنید. این لباس‌های بدن بچه‌های MaybeBaby دارای سرآستین هستند.

برای لباس‌های بدن، به‌شدت توصیه می‌کنم که سایز را افزایش دهید، فقط در صورتی که انقباض وجود داشته باشد یا تناسب آن کاملاً مناسب نباشد.