با خوردن چای نیم کیلویی گلچین از سکته قلبی در امان بمانید

چای سبز، سفید، سیاه؟ بعد از ظهر یا به جای قهوه. چای یک ماده غذایی 100% طبیعی با خواص و فواید فراوان برای بهبود سلامتی است.

چای نیم کیلویی گلچین و تمام مواد مغذی آن فوایدی را ارائه می دهند که نه تنها به سلامتی برای بدن، بلکه برای روح و روان نیز تبدیل می  شود.

همانطور که قبلاً گفتیم، خواص چای در همه انواع آن وجود دارد، چه سبز، سیاه، قرمز یا هر طعم دیگری (میوه های قرمز، بابونه و غیره). گویی این کافی نیست، این نوشیدنی است که کالری یا چربی ندارد، بنابراین یک متحد عالی در رژیم های غذایی برای کاهش وزن و همراهی با هر وعده غذایی (چه سرد و چه گرم) است.

باید بدانید که گیاه چای دارای تعداد زیادی از اجزای شیمیایی خاص طبیعت خود است و اینها وظیفه انتقال مواد مغذی مختلف و متنوع مورد نیاز ما را به بدن ما بر عهده دارند.

نوشیدن چای به ترکیب این مواد معدنی (در غلظت‌های کم) که برای تعادل بدن ضروری هستند، کمک می‌کند. این مواد معدنی عبارتند از آهن، فلوراید، کلسیم، روی، پتاسیم و منیزیم.

سطح ویتامین های موجود در یک فنجان چای بسته به نوع یا انواع مختلف متفاوت است، اما در همه موارد ما می توانیم ویتامین A، B1، B2، B6، B12، C و D را در غلظت های کم پیدا کنیم.

چای آنتی اکسیدان ها را فراهم می کند و این آنتی اکسیدان ها هستند که با پیری مبارزه می کنند، به تقویت بافت های مویرگی کمک می کنند، اثرات ضد التهابی و آنتی بیوتیکی دارند و همچنین با پرکاری تیروئید مبارزه می کنند.

آنتی اکسیدان ها به مبارزه با رادیکال های آزاد و جلوگیری از پیری و همچنین بهبود ظاهر پوست و ناخن کمک می کنند.فلاونوئیدهای چای به پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی، کاهش خطر ابتلا به سرطان و تاخیر در پیری کمک می کند.

اینها مواد آنتی اکسیدانی هستند که 100٪ موثرتر از ویتامین C و 25٪ موثرتر از ویتامین E هستند.