با فوم سقفی چابهار نیش حشرات را درمان کنید

انواع مختلفی از مواد فوم سقفی چابهار وجود دارد که می توانید برای عایق کاری سقف از آنها استفاده کنید. با این حال، کاربرد فوم پلی یورتان چند ترفند در آستین خود دارد. در اینجا سه مزیت استفاده از فوم پلی اورتان اسپری برای عایق کاری سقف خانه شما آورده است.

اگر به اضافه کردن عایق سقف به عنوان یک پروژه بهسازی خانه فکر می کنید، احتمالاً نمی خواهید هیچ کار ساختمانی بزرگی انجام دهید. در حالت ایده آل، عایق کاری باید در طول فرآیند ساخت و ساز انجام شود.

خوشبختانه، مواد عایق مانند اسپری فوم پلی یورتان (SPF) وجود دارد. همانطور که از نام آن پیداست، کاربرد عایق SPF شامل یک نصاب آموزش دیده عایق است که فوم پلی اورتان را روی سطحی که نیاز به عایق بندی دارد پاش می کند.

مواد پلی اورتان به عنوان یک ماده مایع شروع می شود اما به سرعت گسترش می یابد تا یک حفره یا سطح را پر کند. عمل پاشش از نیاز به اندازه گیری دقیق و برش تخته های فوم سفت جلوگیری می کند زیرا فوم به طور خودکار یک فضا را پر می کند.

علاوه بر جلوگیری از انتقال حرارت، کاربرد فوم پلی یورتان نیز یک ضد حریق عالی است. این بدان معنی است که اگر خطر آتش سوزی مانند رعد و برق یا آتش سوزی در نزدیکی می تواند اخگرها را روی سقف شما فرود آورد، به دلیل فوم پلی یورتان، محافظت در برابر آتش بیشتری دارد.

بسیاری از سازندگان خانه ترجیح می دهند از SPF برای سهولت استفاده استفاده کنند، زیرا تنها چهار اینچ طول می کشد تا به R-value 30 دست یابند.

با این حال، از طریق صرفه جویی در هزینه و محافظت بیشتر در برابر خطرات آتش سوزی، هزینه اولیه بالایی را در مقایسه با سایر مواد با ویژگی های مشابه جبران می کند.

در حالی که سایر مواد مانند غشاهای تک لایه هزینه اولیه پایین تری دارند، در دراز مدت به دلیل دوام ضعیف تر، گران تر هستند، زیرا عمر مفید کمتری نسبت به کاربردهای SPF دارند.