با پوشیدن کفش فوتبال جورابی بهترین دروازه بان نساجی شوید

هنگام انتخاب کفش فوتبال جورابی باید به ویژگی های زیادی توجه کرد.

اما اولین و مهمترین چیزی که باید به آن توجه کنید نوع کفش است. این نوع کفی است که راحتی شما در طول بازی و عملکرد شما را تعیین می کند.

کفش های نامناسب می توانند پتانسیل بازی شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهند و خطر آسیب دیدگی شما را افزایش دهند.

مانور و سرعت در زمین چیزهای زیادی را برای شما باقی می گذارد؟ این احتمال وجود دارد که شما در حال بازی با چکمه با کفی اشتباه هستید.

کفش های جورابی بیش از هر چیز بر روی داشتن این چسبندگی بیشتر تمرکز می‌کنند، با روش نخ سیلیکونی، همانطور که در همه این نوع، چسبندگی با گذشت زمان افزایش می‌یابد و چسبندگی خوبی به ما می‌دهد، اما بدون اینکه مانند مدل‌های دیگر زیاده‌روی کند.

شفت بلند است و دارای بالشتک در ناحیه پاشنه و پنجه است که شاید کمی بیشتر به چشم بیاید، زیرا بقیه کفش جورابی کاملاً نازک است و بنابراین تقویت لازم است.

برند اسپانیایی همیشه با مواد تولیدی، توسط فوتبالیست ها و برای فوتبالیست ها مشخص شده است. با قیمت نسبتاً مقرون به صرفه، ما یک جوراب واقعا جالب پیدا می کنیم، با انواع فناوری های موجود.

تکنیک ضد لغزش ویژه فوتبالیست‌ها با تراکم دو برابر برای جلوگیری از تاول، الاستیک برای تناسب کامل و دو لایه برای جذب ضربه، نمادی از راحتی، بالشتک و چسبندگی.

آنها یکی دیگر از گزینه های با ضخامت کمتر هستند و واقعاً چسبندگی دارند، شاید چندان تهاجمی نباشد، اما این جوراب ها واقعاً مطابقت دارند.

روش باز هم نخ سیلیکونی است و ما یک چسبندگی متوسط ​​داریم، بقیه جوراب بدون تقویت‌کننده‌های ضربه‌ای نازک است، اما با ضخامت کافی برای داشتن آن احساس راحتی کامل.

تخلیه عرق و راحتی از نشانه های این جوراب هاست. یکی از جایگزین های مورد علاقه من است، زیرا از هیچ جنبه ای خیلی برجسته نیست، اما از هر نظر کمک می کند.