توضیح بارکدها و اسکنرها برای کارمندان جدید در صندوق‌فروشی

در بیشتر موارد،بارکد خوان و اسکنرها به خودی خود توضیحی هستند، بنابراین کارآمد شدن کارمندان جدید در صندوق‌فروشی زیاد طول نمی‌کشد. و بارکدها نیاز به حفظ و دانش سازمانی را تا حد زیادی کاهش می دهند. برای مثال، در یک فروشگاه مواد غذایی، کارگر مجبور نیست کدهای اقلام محبوب را بداند تا سازنده باشد.

 

کنترل موجودی:

بارکدها مدیریت موجودی را بهبود آرکوپال فرانسه می بخشند و هزینه های بیش از حد برای محصولات را کاهش می دهند. هنگام بررسی وضعیت موجودی یا روند تقاضا، کارکنان همیشه می توانند جدیدترین اطلاعات را بیابند، که تصمیم گیری بهتر در مورد خرید و تخفیف را تسهیل می کند. این امر هم هزینه های حمل موجودی و هم موجودی منسوخ را کاهش می دهد که باعث افزایش سودآوری بلندمدت می شود.

 

کم هزینه:

بارکدها ارزش فوق العاده ای ارائه می دهند، زیرا سرمایه گذاری اولیه در مقایسه با سیستم هایی که مزایای قابل مقایسه ای ارائه می دهند، زیاد نیست. شرکت ها می توانند تعداد محدودی بارکد را برای استفاده داخلی با قیمت پایین ایجاد کنند و با افزایش نیازهای آنها، هزینه پشتیبانی از فناوری همچنان معقول باقی می ماند.

انواع بارکد

همانطور که قبلا آرکوپال ذکر شد، دو نوع اصلی بارکد وجود دارد. در اینجا اصول اساسی در مورد هر یک از تفاوت های اصلی وجود دارد:

بارکد خطی

اکثر فروشگاه ها روی محصولات خود بارکد خطی قرار می دهند.

بارکدهای خطی آرکوپال دینو یا 1 بعدی همان چیزی است که بیشتر مردم هنگام تصویر بارکد تجسم می کنند – نوارهای عمودی سیاه با اعداد زیر آنها. این همان چیزی است که اکثر فروشگاه ها روی محصولات خود قرار می دهند. بارکدهای خطی حاوی اعداد، حروف و نمادها هستند که کد را به مجموعه ای از اطلاعات در پایگاه داده با جزئیاتی مانند نام محصول، نوع، اندازه و رنگ مرتبط می کند. یک بارکد 1 بعدی باید به یک پایگاه داده پیوند داده شود تا به درستی کار کند. بارکدهای خطی اغلب بر روی کالاهای مصرفی، کارت های وفاداری، برچسب های حمل و نقل و کتاب ها استفاده می شوند.

  • منابع:
    1. Barcodes Defined—How They Work, Benefits & Uses
  • تبلیغات: 
    1. کمپوت آلبالو پیوندی گیلاسی صنعتی
    2. استفاده از محافظ چشم در هنگام استفاده از پمپ هواکش
    3. ۲۳ پیشنهاد افراد ثروتمند جهان برای پولدار شدن
    4. گدایی کردن مردی با 10 میلیارد سرمایه