حکم دادگاه به تقاضا طلاق مردی به دلیل علاقه شدید همسرش به گز

خبری که امروز در آراد برندینگ قصد داریم به آن بپردازیم، خبر جدایی یک زوج به دلیل علاقه شدید خانم به گز می باشد. شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید چرا این مرد بخاطر گز باید قصد جدایی از همسرش را داشته باشد؟ و یا حکم دادگاه به چنین تقاضایی چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید.

گز یکی از تنقلات بسیار محبوب در میان ایرانیان می باشد که در اکثر مهمانیها همراه چای سرو می گردد. این شیرینی انواع مختلفی دارد، که از مهم ترین آن می ‌توان به گز شکلاتی مشهد اشاره نمود، این نوع از گز شهرت جهانی داشته و مورد پسند بسیاری از کشورهای دیگر نیز قرار گرفته است و به همین خاطر سالانه مقادیر زیادی از تولیدات ایران به خارج از کشور صادر می گردد.

قدمت گز به دوره قاجار باز می گردد و اولین بار در اصفهان تولید شده است که به همین خاطر اکثر ایرانیان گز را همراه با نام اصفهان می شناسند و از جمله سوغاتهای معروف این شهر محسوب می گردد. سالانه مقادیر زیادی از گز شکلاتی اصفهان تولید و در سایر استانها توزیع می گردد.

گزهای شکلاتی در طعمهای مختلف و با انواع مغزها تولید می شود و در بسته بندیهای متنوع به فروش می رسد که به همین خاطر قیمت گز شکلاتی بسیار متنوع می باشد. شما می توانید جهت خریداری این محصولات به سایتهای اینترنتی فروش مستقیم آن مراجعه نمایید.