خانم شیرازی که ادعا کرده تنها با مصرف گز توانسته جنسیت فرزندش را تغییر دهد

بسیاری از ما شنیده ایم که طبع سرد یا گرم مواد غذایی که مادر در دوران بارداری یا پیش از آن مصرف می کند در جنسیت فرزند تاثیر گذار است. حال در این مطلب آراد برندینگ قصد دارد به ادعا مادری بپردازد که گفته تنها با مصرف گز توانسته جنسیت فرزند خود را تغییر دهد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

یکی از انواع شیرینیهای سنتی که همه ما آن را به عنوان سوغات اصفهان می شناسیم و معمولا در خانه همه ایرانیها موجود می باشد، گز است. یکی از انواع گزها که امروزه محبوبیت بسیار زیادی یافته است، گز شکلاتی اصفهان می باشد که در میان سایر استانها نیز طرفداران بسیار زیادی دارد.

یکی دیگر از شهرهایی که در زمینه تولید گز فعالیت می کند مشهد می باشد، بطوریکه سالانه مقادیر بالایی از گز شکلاتی مشهد به سایر استانها و حتی کشورهای دیگر صادر می گردد و از این طریق سودآوری بسیار زیادی برای کشورمان به ارمغان می آورد.

همانطور که می دانید گزها انواع بسیار زیادی دارند که در انواع پسته ای، آردی و شکلاتی تولید و به بازار عرضه می گردند که هر یک به لحاظ قیمت با دیگری تفاوت دارند. علاقمندان به این محصول بی نظیر می توانند جهت خرید گز شکلاتی به سایتهای معتبری مراجعه کننده که به فروش اینترنتی این محصولات می پردازند.