خوردن انجیر خشک در شیردهی موجب رشد ناخن های نوزاد می شود

شیردهی باعث می شود که زن به طور انتخابی به رژیم غذایی نزدیک شود. در شش ماه اول شیردهی، باید از معرفی غذاهای جدید خودداری شود یا هر محصولی که در ارتباط با ظهور تظاهرات نامطلوب بر روی نوزاد معرفی می‌شود، به دقت نظارت شود.

اطلاعات کامل در مورد زمان بندی و قوانین معرفی یک محصول جدید به مادر را می توان از یک پزشک متخصص در پذیرش مشاوره دریافت کرد.

انجیر خشک در شیردهی در دوران شیردهی چقدر ایمن است. اولین چیزی که می تواند دفع کند تعصب مادربزرگ های ما است، زیرا انجیر در سرزمین ما نمی روید و شیرینی خارج از کشور است و همه چیز در خارج از کشور همانطور که قبلاً تصور می شد برای یک مادر شیرده مناسب نیست.

خوشبختانه، در حال حاضر سنت ها و ترجیحات ذائقه در میان مردمان مختلف چنان در هم تنیده شده است که چنین نظریه ای ارتباط خود را از دست داده است.

انجیر به خودی خود بسیار مفید است و همچنین آلرژی زا نیست، البته اگر مقدار غذای خورده شده از مقیاس خارج نشود.

کودک عوارض خود را از طریق شیر مادر دریافت می کند، اما شما ممکن است دچار ضعف و خستگی شوید. بنابراین استفاده از محصولات مناسب که حاوی عناصر کمیاب و ویتامین های ارزشمند هستند برای بدن زن بسیار ضروری است.

انجیر از این نظر یک محصول جادویی است، به بازیابی سلامت مادر کمک می کند و شیر را برای کودک شما غنی می کند. تغذیه دلیلی برای امتناع از محصولات ارزشمند نیست، تنها شرط آن احتیاط در استفاده و مشاهده نوزاد است.

یک زن شیرده در استفاده از برخی غذاها به ویژه شکر محدودیت دارد. انجیر یک میوه خشک محبوب است که می تواند جایگزین کیک شود. در دوران شیردهی قابل استفاده است اما بهتر است بعد از 3 ماهگی کودک امتحان شود.

انجیر خشک حاوی بتاکاروتن و بسیاری از ویتامین های گروه B است.میوه های خشک نیز سرشار از پروتئین، املاح معدنی پتاسیم، منیزیم و آهن هستند.