دختری با دستگاه ساکشن میکرودرم بینی خود را عمل کرد

ساکشن نقش مهمی در بسیاری از روش های پزشکی ایفا می کند. همچنین یک جزء کلیدی از هر کیت پزشکی تاکتیکی است. با این حال، بسیاری از اولین پاسخ دهندگان و سایر متخصصان پزشکی تنها با یک یا دو دستگاه ساکشن میکرودرم آشنا هستند.

در مواقع اضطراری یا زمانی که با آژانس دیگری همکاری می کنید، آشنایی شما با طیف وسیعی از تجهیزات ساکشن ممکن است مهمترین عامل در نتایج بیمار باشد.

در اینجا انواع آسپیراتورهای مکشی که ممکن است با آنها روبرو شوید آورده شده است.وقتی صحبت از رنگدانه، اسکار آکنه یا حتی بافت ناهموار پوست به میان می‌آید، فقط کارهای روتین مراقبت از پوست شما می‌تواند درمان کند.

برای داشتن پوستی شفاف تر و درخشان تر، وقت آن است که برای انجام میکرودرم ابریژن به کلینیک مراجعه کنید.میکرودرم ابریژن یک روش لایه برداری مکانیکی و کم تهاجمی است که برای درمان شرایطی مانند کار توسط دستگاهی انجام می شود که به آرامی روی پوست شما می گذرد.

دستگاه های میکرودرم ابریژن خانگی و حرفه ای هر دو موجود هستند، اما البته نتایج متفاوتی ارائه می دهند.

بنابراین، قبل از رزرو درمان خود دقیقاً چه چیزهایی را باید در مورد دستگاه های میکرودرم بدانید؟

به لطف مشاوره رایگان در کلینیک و گزینه پرداخت در کلینیک، یک کلینیک یا پزشک در نزدیکی خود پیدا کنید و از یک فرآیند رزرو بدون ریسک لذت ببرید. همچنین، اکنون می توانید با استفاده از Tabby هزینه درمان خود را به چهار قسط مساوی و بدون بهره تقسیم کنید.

دستگاه های میکرودرم ابریژن با یکی از دو نوک کریستال یا الماس ارائه می شوند.

هر نوع نوک متفاوتی عمل می کند، به این معنی که می تواند برای برخی افراد مفیدتر از دیگران باشد.

میکرودرم ابریژن با نوک کریستال – که گاهی اوقات درم ابریژن میکروکریستال نیز نامیده می شود – روش اصلی بود و هنوز هم محبوب ترین است.

این ماشین‌ها مانند سندبلسترها عمل می‌کنند و یک جریان ریز از کریستال‌ها را به سطح پوست شلیک می‌کنند تا سلول‌های مرده پوست را از بین ببرند.

کریستال ها و ذرات لایه برداری شده پوست به طور همزمان از طریق همان گره ای که با آن اعمال می شود، با جاروبرقی پاک می شوند.