دختری با پوشیدن اسکراب پزشکی زنانه جراح قلب باز شد

تمرکز مهمترین مهارت برای هر کسی است که علم انجام می دهد. چه در حال معاینه یک بیمار، انجام تحقیقات یا کار در آزمایشگاه باشید، اگر به طور کامل حضور نداشته باشید، به احتمال زیاد وظیفه شما طولانی تر می شود.

حتی خطرناک.فقط عواقب از دست دادن تمرکز هنگام انجام یک روش یا کار با مواد شیمیایی فرار در آزمایشگاه را تصور کنید. اگر بتوانید به آن کمک کنید، هرگز نباید توجه شما منحرف شود عواملی که قابل کنترل هستند هرگز نباید دلیل خطا باشند.

وشش آزمایشگاهی شما و بقیه تجهیزات آزمایشگاهی شما مانع اصلی محافظ بین شما و میکروب ها یا مواد شیمیایی است.

اسکراب پزشکی زنانه یک دانشمند از پوشنده خود در برابر خطرات زیستی و حوادثی مانند نشت مواد آزمایشگاهی محافظت می کند، در حالی که روپوش یک پزشک یا پرستار به جلوگیری از میکروب ها در بیمارستان کمک می کند.

از نظر عملکرد، روپوش پزشکی و به خصوص کت سفید شما به شما این امکان را می دهد که ابزارهای روزمره خود مانند تبلت ها، گوشی های طبی و سایر وسایل را در دسترس داشته باشید و در صورت نیاز به راحتی در دسترس باشند.

لباس آزمایشگاه شما نیز باید کاملاً متناسب باشد، در غیر این صورت خود را در معرض حواس پرتی غیر ضروری قرار خواهید داد. تصور کنید لباس پزشکی با آستین های بیش از حد بلند پوشیده اید.

این نه تنها حواس شما را پرت می کند، بلکه می تواند خطرناک باشد.اگر لباس‌های آزمایشگاهی شما عملکرد مطلوبی را برای شما فراهم نمی‌کنند یا شما را در مورد کیفیت یا توانایی آنها برای محافظت از شما گیج نمی‌کنند، نه تنها منبعی برای حواس‌پرتی، بلکه منبع اضطراب غیرضروری نیز هستید.

لباس های آزمایشگاهی باید در سطح عملی به همان اندازه که در سطح نمادین است، توانمند باشند.