دفترچه یادداشت کوچک فانتزی تصویر را در خود ثبت می کند

اگر تمایل دارید که وعده های غذایی خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، دفترچه یادداشت کوچک فانتزی را بخرید، و پس از فارغ التحصیلی برنامه بازپرداخت وام سختی دارید، ممکن است شکارچی معامله باشید.

برخی از بهترین برنامه‌های مطالعه برای دانش‌آموزان به شما کمک می‌کنند هزینه‌های خود را پیگیری کنید، بودجه شخصی‌سازی کنید و همه تراکنش‌های خود را در یک مکان ببینید.

برای دانشجویانی که به دنبال صرفه جویی در هزینه هستند، Mint یکی از محبوب ترین برنامه های بودجه بندی دانشجویان است. هنگامی که حساب های خود را به برنامه متصل می کنید، تصویر کاملی از امور مالی خود دریافت می کنید تا به شما در ایجاد برنامه بودجه ایده آل کمک کند.

 

تسهیم هزینه بخشی اجتناب ناپذیر از دانشجو بودن است. چه در حال تقسیم اجاره بها بین خود و هم اتاقی‌هایتان باشید یا بخواهید بفهمید که دوستانتان واقعاً چه چیزی را برای نوشیدنی شب گذشته به شما بدهکارند، بدون برنامه‌ای برای ردیابی هزینه‌های شما، اوضاع ممکن است به هم ریخته شود.

به سادگی هر هزینه ای را در برنامه ثبت کنید و هنگامی که آماده پرداخت هستید، دقیقاً خواهید دید که همه چقدر بدهکار هستند!
این برنامه برای سفرهای گروهی عالی است و به راحتی می توانید هزینه ها را بین هم اتاقی ها، دوستان و حتی خانواده به اشتراک بگذارید.

هر دانش آموزی می داند که غیبت در کلاس (یا خوابیدن در آن) برای بهترین ما اتفاق می افتد. به همین دلیل است که برنامه ریز دانش آموزی است که تلاش می کند برنامه خود را منظم نگه دارد و مدیریت آن آسان باشد.

بهترین راه برای انجام این کار استفاده از برنامه ردیابی زمان یا برنامه ریزی دانش آموز است که می توانید در هر زمان و هر مکان (حتی در حال حرکت!) به آن دسترسی داشته باشید.