دلیل محبوبیت کدهای QR در فروش و بازاریابی و 5 روش برای استفاده از بارکد

کدهای QR در فروش و بازاریابی محبوب شده اند.

اکثر مردم از کدهای QR بارکد خوان استفاده کرده اند یا حداقل با آنها آشنایی دارند. نسخه های جدیدتر گوشی های هوشمند می توانند این بارکدها را با دوربین داخلی خود بخوانند. تویوتا کدهای QR را در سال 1994 اختراع کرد و امروزه می توان از آنها برای هدایت مصرف کنندگان به یک وب سایت، تأیید هویت افراد در صفحه ورود یا رمزگذاری داده ها استفاده کرد. یک کد QR می تواند بیش از 7000 عدد یا 4000 حرف را رمزگذاری کند.

این نوع اغلب برای گواهینامه رانندگی استفاده می شود.

این یک بارکد دوبعدی است که از ردیف های آرکوپال فرانسه خطی انباشته شده استفاده می کند و از سه تا 90 ردیف تشکیل شده است. هر ردیف با یک بارکد خطی اصلی قابل مقایسه است. می‌توانید بارکدهای PDF417 را در گواهینامه‌های رانندگی و سایر کارت‌های شناسایی و همچنین در انبارها پیدا کنید.

بارکدهای ماتریس داده قابلیت بررسی خطای قوی دارند

یکی دیگر از انواع محبوب بارکد آرکوپال دو بعدی ماتریس داده است. این بارکد می تواند نه تنها کاراکترهای الفبایی، بلکه فایل ها را نیز ذخیره کند. بارکدهای ماتریس داده دارای قابلیت بررسی خطای قوی هستند که به اسکنرها اجازه می‌دهد این کدها را حتی زمانی که آسیب قابل توجهی دارند بخوانند. از آنجایی که بارکد می تواند در شرایط سخت مقاومت کند، اغلب در ابزارهای جراحی، بردهای مدار یا صفحات رتبه بندی الکتریکی در وسایل استفاده می شود.

5 روش برای استفاده از بارکد

موارد استفاده بی شماری برای بارکدها وجود دارد و آنها می توانند کارایی و دقت عملیات روزانه شما را به طرز چشمگیری افزایش دهند. در اینجا چند مورد از محبوب ترین کاربردهای آنها آورده شده است:

ردیابی موجودی:

شرکت ها باید نه تنها از سطح موجودی آرکوپال دینو فعلی خود، بلکه مکان آن محصولات را در همه زمان ها بدانند. بارکدها می توانند این مشکل مدیریت انبار را حل کنند – همکاران انبار اقلام جدید را به محض رسیدن و دوباره هنگام ارسال به عنوان بخشی از سفارش اسکن می کنند. در تجهیزات خودکار بیشتر، اسکنرهای نصب شده ممکن است محصولات را در حین حرکت در امتداد یک نوار نقاله اسکن کنند. البته هر SKU به یک بارکد نیاز دارد و کدها باید به پایگاه داده ای مرتبط شوند که تمام اطلاعات لازم محصول را داشته باشد. اما پس از تنظیم، اعداد موجودی همیشه قابل اعتماد بوده و در زمان واقعی به روز می شوند.

 

  • منابع:
    1. Barcodes Defined—How They Work, Benefits & Uses
  • تبلیغات: 
    1. کمپوت آلبالو پیوندی گیلاسی صنعتی
    2. استفاده از محافظ چشم در هنگام استفاده از پمپ هواکش
    3. ۲۳ پیشنهاد افراد ثروتمند جهان برای پولدار شدن
    4. گدایی کردن مردی با 10 میلیارد سرمایه