زنی با خوردن سس گوجه فرنگی بیژن دوقلو به دنیا آورد

برخی از سس‌های پاستا مانند سس گوجه فرنگی بیژن نیازی به پختن ندارند، زیرا حرارت حاصل از ماکارونی تازه آب پز شده برای نرم شدن مواد و افزایش طعم آن‌ها در حین تشکیل سس سبک کافی است.

طبق برترین مکان های پیتزا آریزونا، پستو به طور سنتی از سیر له شده، ریحان و دانه های کاج اروپایی ترکیب شده با روغن زیتون، پارمیجانو رجیانو و فیوره ساردو تشکیل شده است.

سس گوجه فرنی تاریخچه ای طولانی و رنگارنگ دارد که به دوران باستان بازمی گردد. بابلی ها حدود 2000 سال پیش از روغن و سرکه برای پانسمان سبزی استفاده می کردند.

مصری ها سالادی با روغن، سرکه و ادویه های آسیایی را ترجیح می دادند. گفته می شود که مایونز بیش از 200 سال پیش روی میز یک نجیب زاده فرانسوی برای اولین بار ظاهر شد.

یک سس نرم، خامه ای و نیمه جامد امولسیون شده متشکل از روغن نباتی (65٪) و تخم مرغ، اسیدی شده با سرکه یا آب لیمو و ادویه بسیار ظریف.

هیچ امولسیفایر دیگری در این محصول مجاز نیست. اغلب به عنوان پایه ای برای پانسمان های دیگر استفاده می شود. به طعم های مختلف سس مایونز علاقه دارید؟در ظاهر بسیار شبیه سس مایونز است، اما با پایه پخته شده.

سس گوجه فرنگی حاوی حداقل 30 درصد روغن نباتی، 4 درصد ماده زرده تخم مرغ، سرکه یا آب لیمو و ادویه جات است. طعم تند تر از سس مایونز است و همچنین اغلب به عنوان پایه ای برای سس های دیگر سالاد استفاده می شود.

یک سس سالاد خامه ای با چاشنی ملایم با پایه دوغ. قوام صاف و غلیظی دارد و اغلب مبنایی برای «سس سالاد خانگی» است. انواع مختلفی مانند بیکن، پیازچه، پیاز و غیره در دسترس است. گهگاه خامه ترش نیز اضافه می شود.