زنی با عناب هندی موهای خود را رنگ می کند

عناب هندی دارای خواص دارویی است که به خلط آور، سرفه و ملین کمک می کند.

قسمت هایی که استفاده می شود مانند پوست ساقه برای جوشاندن و خوردن برای رفع قولنج، اسهال، اسهال، استفراغ استفاده می شود. میوه های رسیده را می توان به صورت تازه یا فرآوری شده با هم زدن یا ترشی مصرف کرد.

در بازارهای دارویی چین، عناب هندی Mi Zhao نامیده می شود که به عنوان عناب خشک به فروش می رسد. مردم چین فقط عناب چینی نمی خورند.

عناب هندی بخورید اعتقاد بر این است که به تغذیه کبد کمک می کند

عناب هندی گیاهی کوچک چند ساله است.برگریز، اغلب دارای خارهای جفتی است دو خار مستقیم یا یک خار خمیده در میوه یک دانه وجود دارد، پوست صاف است، میوه وقتی رسیده است زرد یا برخی از گونه ها قرمز تیره می شود.

انواع کوچک و بزرگ هر دو وجود دارد. در زبان چینی به آن «انگ چو» یا «انگ چو» یا «موی چا» نیز گفته می شود.

چینی های باستان معتقد بودند که عناب یکی از پنج میوه برتر است. هر دو میوه تازه و خشک را می توان مصرف کرد. تهیه عناب خشک چینی بسیار آسان است.

برای آوردن میوه رسیده عناب چینی پخته شود تا پوست نرم شود. یا بگذارید در آب بجوشد تا بجوشد. و سپس خشک می شود عناب خشکی خواهید گرفت که شیرین تر از عناب تازه است.

عناب هندی خواص دارویی دارد. گفته می شود که یک گیاه چینی با طعم گرم و شیرین است، معمولا در دستور العمل های طب چینی برای کمک به کاهش شدت طب چینی استفاده می شود.

به بدن کمک می کند دارو را بهتر جذب کند و همچنین به کاهش واکنش های آلرژیک به داروها نیز کمک می کند.

میوه های تازه و خشک به تغذیه بدن به خصوص طحال، کبد و مغز کمک می کنند و به تحریک ادرار کمک می کنند. خون رسانی را بهبود می بخشد رفع کم خونی، دیابت، بی خوابی سیستم ایمنی را تحریک می کند کاهش چربی خون همچنین در مورد سیروز کبدی در افراد الکلی صدق می کند.علاوه بر این، چینی ها نیز برای کاهش خطر سرطان و درمان اسهال دوست دارند عناب خشک بخورند.