زنی با فوم حباب دار طلاهای خود را بسته بندی می کند

فوم حباب دار علاوه بر اینکه یک کاهش دهنده استرس جهانی است، یک راه حل بسته بندی چند منظوره است که هم برای بسته بندی های پیشرفته و هم برای تازه کارها بصری است.

حباب یک پاسخ محبوب به نیازهای بسته بندی روزمره برای محافظت در برابر شکستگی با بالشتک کردن، محافظت از سطوح و جلوگیری از حرکت در داخل جعبه است.

سرگرم کننده، همه کاره و آسان برای استفاده!آگوار لندرور نیاز به طراحی جدیدی از بسته بندی برای قطعات جداگانه و ارسال عمده سپرهای جلو در سراسر جهان داشت.

یکی از نیازهای کلیدی طراحی جدید دستیابی به حداکثر استفاده ممکن از کانتینر با یک بسته آسان برای مونتاژ بود.یک بسته چندگانه کاملاً مجهز و یکپارچه ایجاد کنید که حاوی حداکثر 5 یا 7 ضربه گیر خودرو است و تا ارتفاع 10 یا حتی 12 بسته قابل رویت کردن است.

باید به راحتی مونتاژ می شد و اجازه می داد سپرهای جداگانه با پیک به نمایندگی ها تحویل داده شوند.

بسته انفرادی از یک تکه تخته موجدار Heavy Duty ساخته شده است که برای بالا بردن و محافظت از نواحی آسیب پذیر محصول طراحی شده است و خطوط ضربه گیر را دنبال می کند که به هر بسته اجازه می دهد تا با زبانه های قفل هوشمندانه ای در کنار هم قرار گرفته و محکم شود.

نیاز به هر دوخت یا نوار چسب. برای اطمینان از محافظت کامل از محصول، تمام قسمت های روبروی سپر توسط یک کیسه پاکت فویل حبابدار محافظت می شود. محل سوراخ های دستی برای سهولت بارگیری، تخلیه و تحویل به صورت ارگونومیک قرار گرفته اند.

سپر خارجی به شکل کیت تحویل می شود تا استفاده از حمل و نقل به بسته بندی را به حداکثر برساند، بسته های سپر، پایه های چوبی و کیسه ها در داخل فرستنده بیرونی قرار می گیرند که سپس برای تحویل جمع می شود.