زنی با چرم مصنوعی متری رومیزی درست کرد

از زمان های بسیار قدیم، چرم مصنوعی متری کمک زیادی به انتشار و کسب دانش از طریق آموزش کرده است. سطوح نوشتاری مانند کاغذ پوست و پوسته های تهیه شده از چرم کمک زیادی در فعالیت های آموزشی و یادگیری داشته اند.

علاوه بر این، طول عمر کتاب ها و سایر لوازم التحریر با استفاده از اجناس چرمی مانند جلد کتاب، کت گرد، کیف، نمونه کارها، جا خودکار و غیره افزایش می یابد.

چرم نقش پر جنب و جوشی را در مسائل مربوط به قسط رئیسان و چیزهایی که مستقیماً به رهبری مرتبط است ایفا می کند. به عنوان مثال، مجالس سنتی شوراها و ایالت ها به طور منحصر به فردی با چترهای دولتی، شمشیر، پفک، لیسک، حصیر، طبل، چهارپایه های بافته شده با چرم و غیره رنگ می شوند.

اینها عناصر فرهنگ غنی مادی ما هستند. آنها به انتقال، تبلیغ و ترویج میراث فرهنگی غنی ما کمک می کنند. بدون محصولات تولید شده از چرم، بسیاری از جواهرات فرهنگ ما، اگر نه همه، مدت ها فراموش شده بودند.

از مقالات چرمی که فرهنگ ما را منعکس می‌کنند به‌عنوان وسایل کمک آموزشی در مدارس، مؤسسات و سازمان‌های آموزش فرهنگی استفاده می‌شوند تا به دانش‌آموزان کمک کنند تا اطلاعات زیادی درباره میراث فرهنگی ما داشته باشند.

محصولات چرمی به شکل ظروف و ظروف برای اهداف نگهداری استفاده می شود. از چرم در تولید کیف هایی استفاده می شود که اسناد و اقلام مهم ما را در خود جای می دهد، بطری هایی برای نگهداری آب و سایر مایعات به همان اندازه مرتبط، کیف های عینک، کیف پول، پورمانتو (کیف مسافرتی بزرگ ساخته شده از چرم سفت) و غیره.

بسیاری از اسناد و اگر ظروف چرمی نبود، اقلام گم می شدند!فعالیت های ورزشی و سایر اشکال سرگرمی با استفاده از محصولات چرمی تقویت و ترویج می شوند.

به عنوان مثال، توپ ها و دستکش های دستی ساخته شده از چرم راه خود را در بازی های فوتبال، والی و هاکی پیدا می کنند. کفش‌های محافظ و کفش‌های فوتبال توسط چرم در دسترس هستند.

در لحظه های شکوه که قرار است پیروزمندان تاج گذاری کنند چطور؟ این مقالات چرمی مانند مدال ها، لوح ها و جام ها هستند که همیشه کار را انجام می دهند. سرگرمی و سایر فعالیت های ورزشی بدون چرم و محصولات آن خسته کننده، غیر جالب و حتی بی روح بودند.