عرقیات ۱۴۰۱موجب تقویت حافظه کودکان معلول می شود

مانند سایر اعضای جنس عرقیات ۱۴۰۱ در طب سنتی ترکیه نیز از اهمیت دارویی برخوردار است. با این حال، خواص بیولوژیکی آن به طور کامل بررسی نشده است.

از ابتدای پاییز تا پایان زمستان فصل سرماخوردگی و آنفولانزا فراوان است. اگرچه سرماخوردگی معمولاً بی ضرر است، اما مقابله با سرماخوردگی می تواند خسته کننده باشد و عملکرد سیستم ایمنی شما را به طور موقت کاهش دهد.

خوشبختانه داروهای گیاهی زیادی وجود دارد که می توان آنها را در رژیم غذایی خود گنجاند تا به درمان ویروس سرماخوردگی کمک کند. بسیاری از این گیاهان را می توان برای تسکین گلودرد، رفع احتقان و به طور کلی احساس بهتر استفاده کرد.

اینها همچنین گیاهان آسانی هستند که در حیاط خلوت یا باغچه آشپزخانه شما رشد می کنند.در اینجا چیزی شبیه یک پرواز طولانی مدت برای آزمایش سیستم ایمنی شما نیست همسایه من پراکنده شد در حالی که ردیف پشت سر هک شد و طرف دیگر بو می کشید.

زمانی که به خانه رفتم، و با رسیدن به مسیر درست روز، زمانی را برای جمع آوری گیاهان دارویی برای دور نگه داشتن آن میکروب ها از دست ندادم. من معتقدم سرماخوردگی حیوانی است که نمی توان آن را رام کرد.

فقط باید آن را از بین ببرید اما تعداد انگشت شماری از گیاهان رایج آشپزی ما داروی درخشانی هستند. و آنها نسبت به بسیاری از داروهای سرماخوردگی بدون نسخه بسیار مهربانتر با شما، محیط زیست و کیف شما هستند.

طب عامیانه مدت‌هاست که مواد زیادی را به کار می‌برد که می‌توانیم خودمان آن را پرورش دهیم – مانند سنجد، سیر، زنجبیل و انواع گیاهان آشپزخانه.

تخمین زده می شود که حدود 350000 گیاه عالی در سیاره ما وجود داشته باشد و با توجه به این تعداد، می توان گفت که تنها تعداد کمی از گیاهان دارویی مورد مطالعه علمی قرار گرفته اند.

با این حال، شواهد علمی وجود دارد که بسیاری از گیاهان دارویی دارای خواص تعدیل کننده ایمنی، تحریک کننده ایمنی، ضد دیابت، ضد سرطان، ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی هستند، بنابراین استفاده سنتی آنها در طب عامه نشان داده شده است.

در این فصل دانش اصلی در مورد مواد گیاهی، روش‌های تولید، فعالیت‌های بیولوژیکی، مزایا و خطرات استفاده از عصاره‌های گیاهی برای نوشیدنی‌های کاربردی و دارویی بررسی می‌شود.

همچنین، نتایج تحقیقات خود در مورد اثرات آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی چندین عصاره گیاهی نشان داده شده است.