قارچ دکمه ای برای درست کردن حلوا شکری

قارچ دکمه ای روز کشت شده ترین نوع قارچ در جهان است

آنها علاوه بر کالری بسیار کم، چندین اثر ارتقاء دهنده سلامتی مانند بهبود سلامت قلب و خواص ضد سرطانی دارند.

قارچ‌های سفید متعلق به پادشاهی قارچ‌ها هستند و حدود 90 درصد از قارچ‌های مصرف‌شده در ایالات متحده را تشکیل می‌دهند.هنگامی که به طور کامل رشد می کنند، به عنوان قارچ پورتوبلو شناخته می شوند که بزرگتر و تیره تر هستند.

قارچ های سفید به عنوان قارچ های رومیزی، معمولی، دکمه ای یا شامپینیون نیز شناخته می شوند. آنها دارای ساقه کوچک، کلاهک صاف و طعم ملایمی هستند که به خوبی با بسیاری از غذاها جفت می شود.

قارچ‌های سفید در خاک کمپوست شده در میان طیف وسیعی از قارچ‌ها و باکتری‌های دیگر رشد می‌کنند که نقش اساسی در این فرآیند دارند، زیرا مواد خام را قبل از رشد قارچ‌ها تجزیه می‌کنند .

می توانید آنها را تازه، منجمد، کنسرو شده، خشک شده یا حتی به صورت پودر پیدا کنید.قارچ های سفید در ایالات متحده و در میان بسیاری از شهرستان های دیگر بسیار محبوب هستند. آنها طعم ملایم و کلاه نرمی دارند و می توان آنها را به صورت تازه، منجمد، کنسرو شده، خشک یا پودری میل کرد.

قارچ‌ها به دلیل قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش یا نور خورشید منبع طبیعی و غیر حیوانی ویتامین D2 هستند که می‌توانند سطوح خونی این ویتامین را به‌اندازه یک مکمل افزایش دهند و قارچ‌های سفید نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

بدن شما ویتامین D2 را به شکل فعال ویتامین D تبدیل می کند که برای جذب کلسیم و حفظ سلامت استخوان ها به آن نیاز دارد.کمبود ویتامین D ممکن است منجر به پوکی استخوان، نقص معدنی و ضعف عضلانی شود و باعث زمین خوردن و شکستگی شود.

به طور مشابه، تحقیقات نشان می دهد که قارچ های سفید مقداری ویتامین B12 دارند. از آنجایی که این ویتامین معمولاً از منابع حیوانی به دست می‌آید، این ممکن است برای کسانی که از رژیم غذایی گیاهی پیروی می‌کنند مفید باشد.