لواشک خانگی الو موجب به هم زدن زندگی زوج مشهدی شد

مزیت دیگر این است که لواشک خانگی الو حاوی قند بسیار کمتری نسبت به فروشگاهی است که می توان آن را بدون هیچ گونه شیرین کننده اضافه کرد.

من متوجه شدم که استفاده از یک یا دو قاشق غذاخوری هم بافت و هم طعم را بهبود می بخشد، در حالی که افزودن یک شیرین کننده مایع به شکل شربت گیاهی یا عسل دم کرده به شما این شانس را می دهد که قدرت دارویی این میان وعده را افزایش دهید.

در گذشته، من عسل دم کرده رازیانه را به دلیل تمایل آن به دستگاه گوارش اضافه می کردم.اگر چرم میوه ای از قبل ساخته شده را به جای ساختن لواشک میوه ای خانگی خریداری می کنید، این لواشک ها سالم تر هستند و حاوی افزودنی های غذایی هستند.

حداقل، شما می توانید انتظار شیرین کننده ها را داشته باشید، اما سایر مواد شامل نشاسته غذایی اصلاح شده و مالتودکسترین برای افزودن بافت نرم است

از آنجایی که هدف این غذا برای کودکان است، بسیاری از شرکت ها افزودنی های رنگی را برای ظاهری روشن تر اضافه می کنند.اگر فرزندان شما طرفدار میوه خوردن نیستند، تضمین می کنیم که نوارهای لواشک میوه را دوست خواهند داشت.

همانطور که میوه خشک می شود، این میان وعده بیشتر شبیه شیرینی است تا یکی از خوراکی های روزانه شما. ما دوست داریم که از مواد میوه ای که در خانه خود دارید استفاده کنید و به راحتی لواشک میوه ای خانگی درست کنید که خوردن آن خوشمزه است.

از نظر طعم، رازیانه به خوبی با انجیر، سیب و گلابی جفت می شود همه میوه های پر فیبر حاوی ملین های حجیم هستند که به آرامی از عملکرد روده حمایت می کنند.

میوه های هسته دار بیشتر هر میوه ای را می توان استفاده کرد، بنابراین از آزمایش کردن نترسید. در حالی که میوه های تازه بهترین هستند، استفاده از منجمد یا کنسرو شده خوب است.

لواشک میوه حتی فرصت دومی برای استفاده از میوه های کبود شده و همچنین تفاله باقی مانده از تهیه ژله یا آبمیوه گیری را فراهم می کند.