مادری خاک اره نجاری را در شیر خشک نوزادش ریخت

اگر بخاری هیزمی دارید و خودتان هیزم خود را می برید، به سرعت غرق حجم زیادی از خاک اره نجاری می شوید که نمی دانید با آن چه کار کنید.

زمان بازیافت زباله فرا رسیده است و خاک اره نیز از این روند مستثنی نیست. و اگر نمی‌دانید که چگونه ضایعات چوب خود را بازیابی کنید، ما راه‌حل‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که از خاک اره تولید شده از اره کردن هیزم شما استفاده می‌کند.

هم در باغ و هم در خانه کاربردهای زیادی وجود دارد.مالچ پاشی مزارع خود با خاک اره که قابلیت جذب بالایی دارد، خشک شدن خاک را کند می کند و تازگی و رطوبت را در خاک حفظ می کند.

گوجه‌فرنگی‌ها آن را دوست دارند و توت‌فرنگی‌ها تمیز می‌مانند و با ظرافت روی بستر تراشه‌هایشان قرار می‌گیرند. این مالچ را در یک لایه نازک قرار دهید زیرا خاک اره سرشار از کربن است.

مراقب باشید، خاک اره حاصل از چوب های نرم اسیدی می شود. آن را برای گیاهان اسید دوست مانند ادریسیا، آزالیا، کاملیا، رودودندرون یا حتی مگنولیا و همچنین گیاهان توت فرنگی و تمشک رزرو کنید.

اگر مقدار زیادی خاک اره جمع کرده اید، از فرصت استفاده کنید و یک گذرگاه، یک کوچه یا یک مسیر را دوباره ترسیم کنید. این حتی یک راه حل عالی برای متریال سازی و حفظ مسیرهای باغ سبزیجات است.

خاک اره را در یک لایه ضخیم ده سانتی متری قرار دهید، چنگک بزنید و کارتان تمام است.خاک اره همچنین می تواند کمپوست شما را سبک کند.

مطمئن شوید که محتوای کربن بالای خاک اره را با افزودن نیتروژن با افزودن سبزی، یعنی تمام زباله های سبز، بریده های چمن و زباله های آشپزخانه جبران کنید.

خاک اره همچنین می تواند برای سایر مصارف کمتر شناخته شده اما به همان اندازه جالب مانند تهیه غذای آتش نشانی یا کشیدن غذا استفاده شود.