ماکارونی برای بچه ها چیز خوشمزه ای است

پاستا همیشه برای بچه های کوچک محبوبیت زیادی دارد. پاستاهای خشک شده با ماکارانی آنکارا شکل های مختلف را می توان شمارش، مقایسه، دسته بندی، طرح ریزی، وزن و اندازه گیری کرد.
و تهیه دستور پخت ماکارونی می تواند در را برای بچه ها باز کند تا کسرها، ترتیب، اندازه گیری و موارد دیگر را بیاموزند. آنچه در ادامه می‌آید ایده‌هایی برای یادگیری و خوردن است – مانجیا!
وزنش کن! کودک خود را تشویق کنید تا یک تخمین ریاضی بپرسد: کدامیک وزن بیشتری دارد، ماکارونی خشک یا مرطوب؟ قبل از اینکه واقعاً آن را وزن کنید تا ببینید.
از فرزندتان بخواهید حدود ده تکه ماکارونی مرطوب را در یک دست و ده تکه خشک را در دست دیگر بگیرد. کدام یک احساس سنگینی می کند؟ سپس یک ترازو را بیرون بیاورید و تخمین او را بررسی کنید.
چه چیزی یک تکه ماکارونی را از دیگری سنگین تر می کند؟ مرتب‌سازی و طبقه‌بندی: مجموعه‌ای وسیع از اندازه‌ها، شکل‌ها و رنگ‌های مختلف ماکارونی را در یک کاسه قرار دهید. از کودک خود دعوت کنید.
تا اندازه ها و شکل ها را بررسی و کشف کند و او را تشویق کنید تا آنچه را که متوجه می شود به شما بگوید. از لغات مهم ریاضی بزرگ، متوسط، کوچک و حتی کوچک استفاده کنید. می‌توانید با ایجاد یک سری یا ردیف پاستا از کوچک‌تر به کوچک‌تر، سری اندازه‌ها را کشف کنید.
شما مهارت‌های مهمی را آموزش می‌دهید که به فرزندتان کمک می‌کند بفهمد ماکارانی رژیمی چگونه اعداد در یک خط اعداد افزایش یا کاهش می‌یابند. سپس سعی کنید از فرزندتان بپرسید.
که به چند روش مختلف می توانید اشکال و رنگ ها را با هم گروه بندی کنید. ماکارانی آشیانه ای یک قالب مافین یا کارتن تخم مرغ تهیه کنید تا بتواند پاستاها را بر اساس دسته بندی دسته بندی کند.
او را تشویق کنید تا راه های مختلفی را برای مرتب سازی، بر اساس رنگ، شکل و اندازه امتحان کند.
گردنبندهای الگوی ماکارونی: ساختن گردنبند با الگوی ماکارونی، کودک شما را دعوت می کند تا از مهارت های الگوبرداری ریاضی استفاده کند، زیرا او اشکال مختلف را در یک الگوی تکراری (مانند بلند، بلند، کوتاه، بلند، بلند، کوتاه) روی نخ می کشد.
هنگامی که او شروع به درک پیش بینی پذیری الگوها می کند، ماکارونی شکل دار سپس می تواند این درک را به تشخیص اولیه چگونگی پیروی اعداد از الگوی ده ها مرتبط کند.
  • منابع:
    1. !Cook Up Learning Fun With Pasta Math
  • تبلیغات: 
    1. خوردن بادمجان باعث بهتر شدن چرخش خون می شود
    2. تاثیر مصرف خرما بر رشد جنین
    3. صندلی پر کاربرد ترین محصول در زمینه ادارات و مراکز آموزشی
    4. قیمت خرید برنج عمده ایرانی