مردی با بچینگ دست دوم خودکشی کرد

بچینگ دست دوم بتن یک سیستم ساختمانی است که مواد اولیه را به کالایی با ارزش افزوده تبدیل می کند و این محتوا به صورت بتنی تولید می شود.

مواد متعددی مانند هوا، آب، مواد افزودنی، سیمان، خاکستر بادی، دود سیلیس، ماسه و سنگدانه در مواد اولیه گنجانده شده است.

عملکرد بچینگ پلانت بتن شامل عملیات مختلفی است که در بخش زیر به آنها اشاره شده است.

بچینگ پلانت بتن تقریباً در تمام پروژه های ساخت و ساز بزرگ استفاده می شود.
اگر در مورد ساخت رودخانه‌ها، پل‌ها یا مغازه‌ها باشد، وجود بچینگ پلانت بتن اهمیت اولیه را دارد زیرا مسئول تولید بتن است.

علاوه بر این، بچینگ پلانت بتن نیز در ساخت و سازهای مهندسی عمران، اختلاط آماده و برنامه های پیش ساخته استفاده می شود.

بچینگ پلانت بتن که به عنوان بچ پلانت یا بچینگ پلانت یا کارخانه بتن نیز شناخته می شود، تجهیزاتی است که با مواد مختلف مخلوط می شود تا بتن حاوی آب، هوا، خاکستر بادی، سیمان، سنگدانه (سنگ، شن و غیره)، مواد افزودنی، سیلیس تهیه شود. دود، سرباره و ماسه.

بچینگ بتن را می توان هم با بچینگ وزنی و هم با بچینگ حجمی انجام داد.

همچنین به عنوان یک گیاه مخلوط ترانزیت شناخته می شود. کارخانه مخلوط ترانزیت آماده می شود تا از اقدامات دستی یا دیجیتالی برای دانه بندی و وزن سیمان استفاده کند.

آب را می توان به طور جداگانه وزن کرد، پس از توزین پارچه به یک مخلوط کن حمل و نقل ریخته می شود که به محل منتقل می شود. تمام مواد در طول حمل و نقل به محل ساخت و ساز مخلوط می شوند.

همچنین به عنوان یک گیاه مخلوط مرکزی نیز شناخته می شود. مخلوط مرکزی نیاز به مخلوط کردن تمام مواد با آب دارد، مواد در یک مخلوط کن قرار داده شده در یک منطقه مرکزی در داخل گیاه مخلوط می شوند.

پس از فرآیند اختلاط، بتن به داخل کامیون حمل و نقل جریان می یابد که آن را به محل انتقال می دهد. وسیله نقلیه باید سریع حمل شود تا بتن سخت نشود.