موتور برقی که جان کودک خردسال را در هند گرفت

این روزها به هر خیابانی نگاهی بیندازید فروشگاهای موتور با قیمت موتور برقی بسیار مناسب که برای مردم در نظر گرفته شده است و می توانند با بهترین قیمت خریداری کنند.

احتمالاً یک دوچرخه دو چرخ بی صدا را خواهید دید. دوچرخه های برقی، موتور سیکلت های برقی، اسکوترهای برقی حتی موتورسیکلت های برقی همه جا هستند.

ممکن است وسیله نقلیه الکتریکی، یا انقلاب EV، بیشتر مربوط به حمل و نقل دو چرخ باشد تا حمل و نقل چهار چرخ. در اینجا آنچه برای رفتن به جاده با یکی از این وسایل نقلیه دو چرخ لازم است.

سوالی که برای اکثر سوارکاران جدید پیش می آید این است که چگونه وارد بازی دوچرخه برقی، اسکوتر یا موتور سیکلت شوند. الزامات براساس شهر و ایالت متفاوت است، اما در بیشتر موارد از برخی قوانین اساسی پیروی می کنند.

در بسیاری از مناطق، صدور مجوز برای موتورسیکلت های سنتی و موتورسیکلت ها یا اسکوترهای گازسوز معمولاً بر اساس اندازه موتور است. در دوچرخه های برقی، جابجایی موتور در تعیین قدرت بی اهمیت است.

در ایالت نیویورک، جایی که من زندگی می کنم، هر خودروی دو چرخی که می تواند بیش از 30 مایل در ساعت حرکت کند، به گواهینامه کلاس M یا موتورسیکلت نیاز دارد.

دریافت گواهینامه کلاس M معمولاً مستلزم گذراندن دوره آموزشی ایمنی و نشان دادن مهارت در دوچرخه است.

خودروهای دو چرخ کندتر، مانند اسکوتر یا موتورسیکلت الکترونیکی، نیازی به گواهینامه موتور سیکلت در نیویورک ندارند. سازنده و خرده فروش باید بدانند که آیا گواهینامه موتورسیکلت نیاز است یا خیر، بر اساس موقعیت مکانی.

برای اکثر رانندگی‌های شهری، ممکن است بتوانید با استفاده از یک اسکوتر برقی کم‌قدرت یا موتور الکترونیکی که نیازی به گواهینامه کلاس M ندارند، خلاص شوید.

هر چیز قدرتمندتر دیگری و احتمالاً شبیه یک موتورسیکلت واقعی به نظر می رسد به گواهینامه کلاس M مانند موتورسیکلت های قدرتمندتر گازسوز نیاز دارد.