ویژگی‌های ضروری که باید در طول یک برنامه آرایشی یاد بگیرید

یکی از ویژگی‌های ضروری که در طول یک برنامه آرایشی یاد می‌گیرید، توانایی تجزیه و تحلیل موهای مشتری است تا بتوانید بهترین شامپو هتلی ساویز و نرم‌کننده را توصیه کنید. یک موی سالم می تواند در عزت نفس مشتری شما تفاوت ایجاد کند.

آیا دوست دارید به خانواده و دوستان در مورد مدل موهایشان کمک کنید؟ آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات مختلف مو در بازار هستید؟ سپس تبدیل شدن به یک آرایشگر ممکن است مسیر شغلی خوبی برای شما باشد. هر روز پاداش و چالش برانگیز است. وقت بگذارید و یک آرایشگر شوید و زندگی مشتریان خود را یک به یک تغییر دهید.

هر چند وقت یکبار باید موهایتان را شامپو کنید؟
مشتریان سوالات زیادی در مورد شامپو خشک خارجی از شما خواهند داشت. یکی از سوالات متداول این است که هر چند وقت یکبار موهایم را شامپو کنم؟ چیزی که بسیاری از مردم نمی دانند این است که سبوم یک نرم کننده طبیعی است که روی موها اثر می گذارد. سبوم ماده ای است که توسط غدد سباسه دفع می شود. این روغن طبیعی از تک تک رشته های مو محافظت می کند و به عنوان حالت دهنده عمل می کند.

با این حال، اگر موها به اندازه کافی شامپو سریتا ضد شوره نشویید، روغنی که از پوست سر به داخل مو ترشح می‌شود، جمع می‌شود و باعث می‌شود موها شل و چرب به نظر برسند. هر چند وقت یک‌بار مشتری شما باید موهای خود را شامپو بزند یک موضوع ترجیح شخصی است. با این حال، برای مشتریان شما که موهای بسیار چرب دارند، هر روز یا دو روز پیشنهاد خوبی است.

شامپو چیست؟
اولاً، شامپوها محصولاتی از نوع چسبناک هستند، معمولاً به شکل مایعی که برای تمیز کردن مو و پوست سر و از بین بردن سبوم اضافی در فولیکول‌های مو ایجاد می‌شود. شامپوها از ترکیب ترکیبات تولید می شوند. آنها به عنوان مواد پاک کننده یا کف کننده عمل می کنند که ناخالصی ها را از موها پاک می کنند.

ترکیبات موجود در شامپو مشابه موادی است که در صابون استفاده می شود. با این حال، ترکیبات موجود در شامپو ضد شوره به گونه‌ای ساخته شده‌اند که بر روی مو ملایم‌تر بوده و از لایه بیرونی مو در برابر آسیب محافظت می‌کنند. استفاده از صابون برای شستن موهای مشتری، لایه بیرونی ساقه مو را از بین می‌برد و بافتی زبر به آن می‌دهد و آن را غیرقابل کنترل می‌کند.

  • منابع:
    1. 6Benefits of Shampoo and Conditioner
  • تبلیغات: 
    1. عاقبت داروی ضد یبوستی که از مایع ظرفشویی تولید شد
    2. فروش عمده دستگاه کلاغ پران صوتی
    3.