کفش فوتبال خیابانی در پای پیرزن 90 ساله که به پیاده روی می رود

قبلاً هیچ تفاوتی بین کفش های فوتبال مردانه وجود نداشت، همه آنها به نوعی یکسان بودند. چیزی که امروزه به عنوان تاکوهای کلاسیک می شناسیم. اما در حال حاضر، سازندگان تلاش کرده اند تا فناوری این کفش تخصصی را بهبود بخشند تا به ویژگی ها یا خواسته های هر بازیکن پاسخ دهد.

قبل از اینکه به این ویژگی‌های تکنولوژیکی کفش فوتبال خیابانی نگاهی بیندازیم می‌خواهیم روشن کنیم که در بین مدل‌های متعددی که هر برند ایجاد کرده است.

برای اینکه مانند یک حرفه ای بازی کنید، باید مانند یک حرفه ای فکر کنید و آماده شوید. این شامل یک انتخاب خوب از کفش های فوتبال است، بنابراین شما همیشه برای هر سطحی آماده خواهید بود.

اجازه ندهید عملکرد شما آسیب ببیند در هر شرایط آب و هوایی بر مسیر مسلط باشید. ما به شما توصیه می کنیم برای به حداکثر رساندن عملکرد خود و غلبه بر تمام حریفان خود، چه نوع زیره کفش فوتبال نایک، آدیداس و پوما را انتخاب کنید.

چکمه های زمین محکم بسیار متنوع هستند: روی چمن طبیعی، همه فوتبالیست ها در رده های مختلف مسابقات نمایش های باورنکردنی به نمایش می گذارند.

آنها به شما آرامش و احساس عالی برای توپ می دهند، بنابراین از ساعاتی که با آنها در تمرینات زمینی یا مسابقه می گذرانید لذت خواهید برد.شش گل میخ آلومینیومی درست مثل قدیم.

چکمه‌های SG مخصوصاً برای زمین‌های سنگین مناسب هستند، باران و زمین سیل‌آلود شما را در بازی متوقف نخواهد کرد. فوتبال دائما در حال شتاب است و یک لغزش می تواند عواقب مرگباری داشته باشد.

اما ناودانی ها حداکثر پایداری را روی زمین نرم به شما می دهند، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد آن ندارید.سازش بین چکمه ها برای زمین نرم و محکم، چکمه های SG-PRO هستند.

اغلب دو ناودانی آلومینیومی در عقب و چهار ناودانی در جلو وجود دارد و آنها با گل میخ های لاستیکی ترکیب می شوند. گل میخ ها قابل تعویض هستند، شما می توانید ارتفاع مورد نظر خود را بسته به سطح زمین در زمان مسابقه انتخاب کنید.

با یک جفت چکمه، شما آماده خواهید بود که بر روی هر چمن طبیعی، نرم یا سخت تر، تسلط داشته باشید.