آتل شبانه موجب مرگ یک کودک فلسطینی شد

دست ها بخش بسیار مهمی از زندگی روزمره هستند از فعالیت های روزانه مانند مسواک زدن دندان ها و غذا خوردن گرفته تا فعالیت های کاری و ورزشی.

هنگامی که دستان شما قادر به عملکرد صحیح نیستند، یک رویکرد تخصصی مورد نیاز است تا شما را به بالاترین سطح عملکرد ممکن برگرداند.

تیم کاردرمانگر ما در زمینه درمان بیماری هایی که بر دست و اندام فوقانی تأثیر می گذارد، آموزش و گواهینامه های پیشرفته دریافت کرده اند.

یکی از ابزارهای زیادی که در جعبه ابزار درمان آنها وجود دارد اجرای ارتزهای سفارشی است که در غیر این صورت به عنوان آتل شبانه شناخته می شود.

ارتزهای دست که معمولاً به آن بریس یا آتل گفته می شود، به طور خاص برای شما و نیازهای پزشکی شما توسط دست درمانگر شما ساخته می شوند.

آتل ها از مواد ترموپلاستیک قابل قالب گیری ساخته می شوند و برای تناسب با دست، مچ، آرنج، انگشتان یا ترکیبی از چهار ناحیه شما ساخته می شوند.

آتل شبانه می تواند اهداف زیادی داشته باشد، اما دلیل اصلی آتل در اغلب موارد بی حرکتی و محافظت از دست است.

هنگامی که دست بی حرکت است، پتانسیل بسیار بالاتری برای بهبودی وجود دارد. همچنین با وادار کردن ناحیه آسیب دیده به استراحت، روند بهبودی را تسریع می کند.

بسته به آسیب یا شرایط شما، آتل می تواند حداقل، متوسط یا حداکثر مقاومت را ایجاد کند. در حالی که بدن شما بهبود می یابد، آتل شما را می توان برای سازگاری با تغییرات در تورم یا حرکت تنظیم کرد، که منجر به نتیجه موفقیت آمیزتر می شود.

آسیب‌های مختلف و روش‌های مختلف نیاز به طراحی‌های متفاوت آتل در مسیر بهبودی دارند. اساساً دو نوع آتل وجود دارد: پیش ساخته (بدون نسخه) و سفارشی.

در حالی که آتل های پیش ساخته می توانند در برخی شرایط بسیار مفید باشند، یک آتل نامناسب ممکن است بهبود را به تاخیر بیندازد یا مشکلات بیشتری ایجاد کند.

بر خلاف آتل های خارج از قفسه، آتل های سفارشی برای برآورده کردن نیازهای منحصر به فرد شما سفارشی می شوند که نتایج و نتایج بهتری را ایجاد می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.