زنی با آتل فایبرگلاس بعد از چند سال کودک خود را در آغوش گرفت

آتل فایبرگلاس در مواردی از PHP که در آن درد اولین قدم در صبح ثابت است یا به کندی برطرف می شود، توصیه می شود.

آتل فایبرگلاس باید برای یک دوره 1 تا 3 ماهه استفاده شود. شواهد نشان می دهد که نوع آتل شب (جوراب، بریس یا چکمه) بر نتیجه تأثیر نمی گذارد.

یک بررسی سیستماتیک توسط گروه پزشکی و همکاران نشان داد که آتل های قدامی بهتر از آتل های خلفی تحمل می شوند. استفاده از آتل فایبرگلاس را باید به عنوان یک روش درمانی کمکی در نظر گرفت و نه یک درمان مستقل.

محصول توسعه پیچیده طی چندین قرن، توصیف و طبقه بندی قبلی اسپلینت ها مملو از سردرگمی، افزونگی و حذف بود. به دلیل ماهیت خود، رشته آتل اندام فوقانی دارای ابزار و اصطلاحات فراوانی است.

این، همراه با این واقعیت که اسپلینت‌های مشابه اغلب برای اهداف متفاوت استفاده می‌شوند، منجر به تکامل اجتناب‌ناپذیر یک اصطلاح ناهنجار و ناهنجار آتل‌بندی محاوره‌ای شد که هم فراگیر و هم گسترده بود.

برای نشان دادن عمق مشکل، از لحاظ تاریخی، اسپلینت ها از طریق سیستم های متعددی دسته بندی شده اند که رایج ترین آنها شامل گروه بندی بر اساس هدف، پیکربندی، خواص مکانیکی، منبع نیرو، مواد، سایت آناتومیک و عبارت توصیفی است.

هر روش دارای مزایا و معایب متمایز بود. در حالی که برخی از سیستم‌های طبقه‌بندی دقیق‌تر از سایرین بودند، هیچ‌کدام به طور مؤثر تعریف و تفکیک واضح اسپلینت‌ها و اجزای اسپلینت را ارائه نکردند.

نیاز به اصطلاحات توصیفی مشترک آتل برای پزشکان، دانشجویان و بیماران برای سال‌ها آشکار بوده است.آشنایی با طبقه بندی های تاریخی آتل پایه ای را برای درک منشاء روش های آتل بندی فعلی و نامگذاری پایه آتل فراهم می کند.

در زیر مروری کوتاه بر هفت طبقه بندی شناخته شده آتل در گذشته ارائه شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.