گز شکلاتی شیرین ارزان تازه

گز شکلاتی شیرین و دارای مغزهای مختلفی مانند بادام، پسته و غیره می باشد که در کارخانه های مختلف موجود در کشورمان از با کیفیت ترین مواد اولیه تولید می شود.

شما می توانید این شیرینی ارزان و تازه را در کنار یک چای اصیل برای مهمانان تان سرو کنید و یک روز پر خاطره را کنار هم رقم بزنید.

گز شکلاتی شیرین ارزان تازه

خرید گز شکلاتی

خرید گز شکلاتی برای خرید گز شکلاتی شما می توانید به انواع فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها، شیرینی فروشی ها، آجیل فروشی ها و غیره در سطح شهرتان مراجعه و اقدام به خرید برند دلخواه خود نمایید.

هم چنین شما می توانید برای خرید گز شکلاتی به صورت آنلاین به نمایندگی های معتبر فروش هر برند از این محصولات که دارای سایت های مختلفی می باشند مراجعه نموده و گز مورد نیاز خود را سفارش داده و در اسرع وقت و درب منزل خود تحویل بگیرید.

گز شکلاتی قم

گز شکلاتی قم گز شکلاتی قم در برندها و کارخانه های مختلفی تولید می شود که علاوه بر استفاده مردم این شهر در انواع جشن ها و مناسب ها، به شهرها و کشورهای دیگر نیز ارسال می شود.

برای فروش و جلب بیشتر مشتری، برندهای مختلف در شهر قم، انواع گزهای شکلاتی را با مغزهای بسیار مختلف زیر تولید نموده اند.

-گز شکلاتی با مغز بادام

-گزهای شکلاتی با مغز فندق

-گزهای شکلاتی با مغز پسته

و موارد دیگر

هرکدام از این گزهای ذکر شده در بالا دارای خواص بسیار زیادی می باشند،برای مثال شکلات موجود در تمام آن ها باعث افزایش انرژی، نشاط در فرد، جلوگیری از چین و چروک، کاهش وزن می شود .

بادام موجود در این گز باعث پیشگیری از سرطان، کاهش کلسترول، درمان دیابت، تامین پروتئین و موارد دیگر می شود.

پسته نیز باعث تقویت نیروی جنسی و معده، آرامش قلب، آرامش اعصاب، رفع اسهال معمولی و خونی می شود.

در نتیجه شما می توانید از این شیرینی پر خاصیت به عنوان میان وعده ای سالم و مفید برای خود و کودکانتان استفاده نمایید و از فواید بسیار زیاد آن بر روی سلامتی تان بهره مند گردید.

یکی دیگر از وجه تمایز گزهای قم نوع بسته بندی خاص آن ها می باشد، برای مثال گز در بسته بندی های تک نفره، گز هایی با بسته بندی های اصیل برای معرفی بیشتر مکان های دیدنی و تاریخی ایران مانند گز شکلاتی با لیبل های تخت جمشید، مسجد امام، شاهنامه، حافظیه و موارد دیگر که این نوع گز ها به کشورهای مختلف نیز ارسال و از فروش بسیار بالایی برخوردارند.

گز شکلاتی تازه

گز شکلاتی تازه از جمله مشخصات یک گز شکلاتی تازه و با کیفیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-استفاده از مغز های با کیفیت و درجه یک بدون تلخی

-نرم بودن و معطر بودن طعم گز (بعبارت دیگر گز تازه هرگز سفت نمی باشد و مانند یک تکه کیک نرم و لطیف است.)

-داشتن عطر و طعم شکلات (بطوریکه با باز کردن بسته طعم شکلات آن به مشام می رسد.)

گز شکلاتی صنعتی

گز شکلاتی صنعتی گز شکلاتی صنعتی در شهرهای مختلف ایران و کارخانه های مختلفی از بهترین مواد اولیه باکیفیت بالا و بسیار مرغوب تولید می شود.

این گز دارای طعمی بسیار ماندگاری می باشد چرا که ترکیب گز با روکش شکلات باعث طعم بسیار دلپذیرتر و دوست داشتنی تر این شیرینی شده است.

شاید شما دوست داشته باشید، بدانید که گز شکلاتی صنعتی با مغز بادام در کارخانه ها چگونه تولید می شود، پس با ما همراه بمانید.

برای تهیه یک کیلو از این نوع گز از مواد زیر استفاده می شود:

۲۰۰گرم قند کاستور، ۵۰گرم شکلات تلخ خرد شده، ۲۰۰گرم شکلات شیری ریز خرده شده، ۲۲۰گرم کره درشت خرد شده، ۲۵۰گرم آرد گندم، ۲۰۰میلی لیتر خامه، ۶۰گرم شکر خامه‌ای الک شده، ۳عدد زرده تخم مرغ درشت، ۱۰گرم عسل، یک تخم مرغ کامل، ۱۸۰گرم قند کاستور، ۶۰گرم گلوکز مایع، ۱۰۰گرم بادام زمینی بوداده و به میزان لازم گاناش شکلاتی نیاز است.

ابتدا داخل یک دستگاه غذاساز صنعتی آرد،شکر و یک قاشق نمک ریخته می شود و پس از مخلوط شدن، کره به ترکیب اضافه می شود و تا جایی پالس زده می شود که مواد به شکلی شبیه به آرد سوخاری در بیایند.

مواد را داخل یک پاتیل مناسب ریخته و زره ها را به آن اضافه می کنند و سپس با کمک یک لیسک مواد را به خوبی ترکیب می کنند.

مواد را به یک ظرف دیگر انتقال می دهند و روی آن را به کمک یک پلاستیک بزرگ پوشانده و به مدت یک ساعت داخل یخچال های سرد کننده قرار می دهند تا استراحت کند.

پس از گذشت این زمان، فر صنعتی را روی درجه ۱۸۰ قرار داده و به مدت ۱۰دقیقه اجازه داده تا داخل فر به خوبی گرم شود.

پرسنل بخش پخت، کف سینی های فر را کاغذ روغنی پهن کرده و روی آن را آرد پاشی می کنند و سپس گز را با ضخامت ۳میلی متر کف سینی پهن می کنند و سپس سینی را به مدت ۲۰دقیقه داخل فر قرار می دهند تا گز پخته شود.

در این مرحله سینی را از فر خارج کرده و اجازه می دهند گز ها به مدت ده دقیقه به خوبی خنک شوند.

داخل یک ظرف مناسب بادام زمینی و عسل را به خوبی ترکیب کرده و با درجه حرارت ۱۸۰ به مدت ۲تا ۳ دقیقه داخل فر قرار می دهند.

سفیده تخم مرغ، شکر، گلوکز و ۶۰میلی لیتر آب را داخل یک قابلمه دیگر روی حرارت متوسط قرار میدهند و پس از ذوب شدن شکرها، درجه حرارت مواد را به کمک دماسنج قند اندازه گیری کرده و پس از رسیدن به درجه ۱۵۵، ترکیب عسل و بادام را به آرامی به آن اضافه می کنند.

مواد بایستی به قدری هم بخورند که به خوبی پف کرده و به رنگ سفید در بیایند و سپس حرارت را خاموش می کنند.

پس از کمی سرد شدن مواد تازه آماده شده را به روی مواد اول می ریزند و مجدد در یخچال قرار می دهند تا به خوبی ببندد.

در این مرحله گز اولیه با مغز بادوم آماده شده است، حال پرسنل گاناش شکلاتی را آماده کرده و گز ها را داخل آن به خوبی می غلتانند.

برای تهیه گاناش شکلات، شیر و خامه را بر روی حرارت قرار داده و پس از غلیظ شدن آن را خاموش کرده و اجازه می دهند تا کمی خنک شود.

گز ها را روی یک توری چیده و زیر آن یک سینی با ارتفاع زیاد قرار می دهند،گاناش را روی گز ها ریخته و اضافه های آن به داخل سینی برمی گردد سپس اجازه می دهند لایه شکلاتی به خوبی بسته شود و گز ها را جابجا کرده و مجدد این مرحله را تکرار می کنند.

پس از اتمام کار، گزهای شکلاتی را در بسته بندی های مختلف و با خلاقیت بالا در ظروف بسیار شیک چیده و درب آن ها را پلمپ می کنند.

بر روی هر بسته گز شکلاتی صنعتی، مواد بکار رفته در آن، وزن محصول،نام برند، تاریخ تولید و انقضا نوشته شده است.

شما می توانید این نوع گز را برای ماندگاری بیشتر در یک مکان خشک و خنک به مدت حداکثر شش ماه نگهداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.