روفرشی میلاد زرین یزد 250 در مالزی موجب مرگ صدها نفر شد

گذاشتن رایگان روفرشی میلاد زرین یزد 250 یعنی بدون استفاده از چسب، به دلیل سهولت نسبی اجرا و همچنین امکان تعویض آن در یک چشم به هم زدن قابل قدردانی است.

همانند مشمع کف اتاق، این تکنیک برای مناطق کوچک و اتاق هایی با ترافیک کم مناسب است. شما می توانید از هر نوع فرشی صرف نظر از کیفیت پشتی آن استفاده کنید.

چیدمان شل به روفرشی اجازه می دهد تا با ایجاد شبکه ای واقعی از نوارهای چسبنده روی زمین ثابت شود. با این حال، مراقب باشید: این نوع نصب فقط برای فرش های سوزنی و فرش هایی با پشت فوم اختصاص دارد. پس اگر می خواهید از این تکنیک استفاده کنید هنگام خرید دقت کنید.

ابتدا سطح باید آماده شود: باید عاری از خاک، عاری از رطوبت و کاملاً صاف و صاف باشد. اگر اینطور نیست، باید آن را تمیز کرده و سوراخ ها را احتمالاً با وصله زدن ببندید. کف نامناسب نتیجه ای نامطلوب و ناپایدار می دهد.

سپس لازم است جهت ژست را در نظر بگیریم. این جهت معمولاً در پشت روفرشی با یک فلش چاپ شده نشان داده می شود که به شما نشان می دهد که آن را از چه طریقی قرار دهید.

سپس روفرشی را روی زمین قرار می دهیم و دور تا دور، در امتداد دیوارهای اتاق برش می دهیم. برای این کار می توانید از کاتر، قیچی و/یا تیغ استفاده کنید. اجازه دهید تا فرش 24 ساعت پس از نصب استراحت کند.

برای تثبیت روفرشی روی فرش به عنوان بخشی از لایه‌بندی شل، باید بررسی کنید که برای صاف کردن فرش وقت گذاشته‌اید. در صورت لزوم، عملیات را تکرار کنید.

سپس نیمی از نوار را بلند کرده و روی نیمه دیگر نوار تا بزنید. و مراحل ذکر شده در پاراگراف بعدی را دنبال کنید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.