نبات زرد حال مسافران هواپیما را بد کرد

نبات زرد که به عنوان شیرینی و شیرینی نیز شناخته می شود، سابقه ای طولانی به عنوان یک غذای آشنا دارد که در انواع مختلف موجود است. انواع آب نبات تحت تاثیر اندازه کریستال های قند، هوادهی، غلظت قند، رنگ و انواع شکر مورد استفاده قرار می گیرند.

شکر ساده یا ساکارز با حل کردن آن در آب به آب نبات تبدیل می‌شود، این محلول را از طریق پختن غلیظ می‌کند و اجازه می‌دهد که جرم یک جامد قابل تغییر تشکیل دهد یا دوباره کریستال شود. شکر افرا هزاران سال است که به این روش ساخته می‌شود و غلظت آن هم از انجماد و هم از حرارت دادن صورت می‌گیرد.

قندهای دیگر، جایگزین های شکر و شربت ذرت نیز استفاده می شود. آب نبات های ژله ای، مانند قطرات صمغ و صمغ، از تثبیت کننده هایی مانند نشاسته، پکتین یا ژلاتین استفاده می کنند.یکی دیگر از انواع آب نبات، نبات پنبه ای است که از شکر تابیده تهیه می شود.

مردم بومی کنفدراسیون Haudenosaunee در سخنرانی شکرگزاری خود از درخت افرای شکر به عنوان رهبر همه درختان تشکر ویژه ای می کنند “تا در زمانی که مردم بیشتر به آن نیاز دارند هدیه شکر را بشناسند”.

در زمان‌های سنتی، آب نبات شکر افرا که از شیره به دست می‌آمد، منبع غذایی مهمی در زمان‌های کم‌چرب زمستان در آمریکای شمالی بود.

قنادی های شیرین تاریخچه ای طولانی دارند و مردم از زمان های قدیم آنها را دوست داشته اند. عشق به خوراکی های شیرین و تکامل آنها به این واقعیت منجر شده است که امروزه انواع مختلفی از آب نبات داریم. به طور کلی، آب نبات ها از نظر طعم، بافت و مواد تشکیل دهنده متفاوت هستند. با این حال، آنها یک چیز مشترک دارند: آنها شادی را برای ما به ارمغان می آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.